A la pantalla d’inici s’ha d’anar al botó vermell “Registrar-me” i omplir les dades del formulari. Es pot triar entre posar el DNI, la matricula de l’ajuntament o tots dos. Un cop omplert el registre, clicar al botó vermell “Registre” i us porta directament a la sol·licitud per demanar el SAUV. Un cop ja t’has registrat, per entrar de nou al sistema, només cal que vagis a l’apartat “Identificació d’usuari” , introdueixis al primer camp el teu DNI o matrícula de l’Ajuntament i la paraula clau.
És probable que el teu correu electrònic ja estigui enregistra't, prova a entrar recuperant la contrasenya a “Has oblidat la teva paraula clau?" i segueix les instruccions per recuperar la contrasenya. Si fent aquesta acció no la recuperes, envia’ns un correu a suport.sauv@progess.com
A la pàgina d’inici de sauv.cat sota del botó vermell d'entrar, prem la frase “Has oblidat la teva paraula clau?" i segueix les instruccions per recuperar la contrasenya. Si fent aquesta acció no la recuperes, envia’ns un correu a suport.sauv@progess.com
Omple les dades de la persona usuària i dóna al botó vermell “Desa i enviar”
Procura penjar els documents en pdf amb baixa resolució. Si els documents pesen i la connexió a internet és lenta triguen molt més en pujar. Tot i que la pàgina es quedi en blanc, els documents es pengen. Si l'equip de valoració troba a faltar documentació, us enviaran un correu amb un enllaç per incorporar-la.
L'esborrany d'una sol·licitud apareix com una línia a la part superior de l'aplicatiu. Des d'allà pots accedir i recuperar l'esborrany per continuar incorporant informació. Si tens dubtes, pots consultar amb suport.sauv@progess.com.
Omple les dades i dóna al botó “Desar esborrany per continuar desprès”. Recorda que si prems aquest botó la sol·licitud no li arriba al seu destinatari. Per recuperar la sol·licitud, només cal que vagis a “ Sol·licituds pendents d’enviar” seleccionis la sol·licitud i premis sobre al botó vermell “Modificar dades”
No, es possible descarregar-se una còpia de la sol·licitud si s'ha guardat com a esborrany, només es pot tenir un pdf amb la informació de la sol·licitud un cop aquesta s’ha enviat.
Un cop s’envia la sol·licitud per valorar, et sortirà una finestra amb diferents botons vermells, si dones al botó “descarregar sol·licitud en pdf”, et podràs descarregar la sol·licitud enviada.
A l’enviar la sol·licitud rebràs un correu amb la confirmació de l’enviament i un enllaç per si has d’adjuntar més documentació. Només cal que entris a l’enllaç, posis el teu usuari i contrasenya i adjuntis la documentació a la finestra que et surt. Si l'equip de valoració et fa un requeriment de la documentació per correu electrònic també t’apareixerà l’enllaç que et portarà al lloc on adjuntar la documentació.
La sol·licitud és un formulari que un cop s'ha enviat no es pot recuperar. Per fer modificacions a la sol·licitud enviada has de posar-te en contacte amb suport.sauv@progess.com
Si necessites canviar el referent per a que arribin els correus electrònics de notificació a una altra adreça electrònica, envia’ns un correu a suport.cauv@progess.com amb el correu electrònic nou on voleu rebre les notificacions.
Potser que el cas encara estigui pendent de valoració o bé que no sigui correcte l'adreça de correu electrònic que heu posat a la sol·licitud. Posa't en contacte per correu amb l'equip de valoració a l'adreça gestiosauv@bcn.cat, per saber si han valorat ja el cas i en cas afirmatiu, comprova si el correu de la sol·licitud és o no el correcte. Si el correu no és el correcte escriu a suport.sauv@progess.com per tal de fer el canvi.

Servei d'atenció d'urgències a la vellesa. SAUV

© 2024 - Progess SL.